Yönetim Danışmanlığı “Şirketiniz için LİDER olun…”
Yönetim işleri doğru yapmaktır, Liderlik doğru işleri yapmaktır.”
Lider olmak için Şirketiniz için; Doğru Yönetim-Doğru Stratejiler-Doğru Modellemeler ve Sürdürülebilir Sistemler yaratın…
Yönetim danışmanlığı, bir şirketin ya da kurumun kendi şirketini ya da kurumunu yönetirken karşılaştığı problemleri çözme bilimine verilen genel isimdir.
Yönetim Danışmanlığı, dışarıdan bir göz olarak Şirketlerin yaşamakta olduğu sorunları tespit eden, kalıcı ve sürdürülebilir sistemler oluşturarak Şirketin verimliliğini ve hedeflerine artıran bir hizmetler bütünüdür.
Başarılı bir Yönetim Danışmanlığı, Şirketlerin;
DOĞRU ANALİZ
DOĞRU MODELLEME
SÜRDÜRÜLEBİLİR SİSTEM
YÜKSEK VERİMLİLİK ile farklılık ve farkındalık yaratmasını sağlar.
Yüksek rekabet ve kısıtlı kaynaklarla idame edilen global ekonomide ve/veya faaliyet gösterdiğiniz coğrafyalarda Şirketler, karlılıklarını artırıp finansal sağlıklarını idame edebilmek adına şirket içi verimliliklerini en üst seviyeye taşımak ve verimliliği sürdürebilir kılma uğraşı içerisindedirler.
Biz, North Face olarak, şirketinizin tüm değer akışını en güncel bilimsel metotlar kullanarak analiz edip verimlilik açısından şirketinizin gelişmeye açık alanların belirlenerek şirket içi verimliliğinizi artırmanızda sizlere yardımcı olmaktayız.
North Face olarak size sunduğumuz hizmetler:
Şirket Danışmanlığı, 5 aşamada hayata geçirilir:
- Mevcut Durum Analizi
- Şirket Gelişim Yol Haritası ‘nın Hazırlanması
- Sistem kurarak şirket bünyesinde uygulamaya dönük somut gelişimler sağlamak
- Rehberlik ve Kalite Güvence Rolüyle uygulamada çıkan hataların şirket genelinde iyileştirilmesi
- Teknoloji adaptasyonu ve dijital dönüşüm
Danışmanlık Süreci | Aksiyon |
Kurumsal Strateji ve Performans Hedeflerinin Belirlenmesi | Strateji Çalıştayları
Vizyon, Misyon ve Değerleri Belirleme Üst Seviye Ciro ve Karlılık Hedeflerini Belirleme Şirket Ana Ve Alt Stratejilerini Kurgulama Şirket Anahtar Performans Göstergeleri (KPI)’ni Oluşturma Birim Anahtar Performans Göstergeleri (KPI)’ni Oluşturma Strateji Ağacı ‘nı Oluşturma |
Satış ve Pazarlama | Hedef Pazar Seçim Modeli’ni Belirleme
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Eğitimi |
Organizasyon Tasarımı | İş Akış Diyagramlarının Tasarımı ve Dijital Ortama Aktarılması
Organizasyon Şemasının Oluşturulması Görev Tanımlarının Oluşturulması Yetkilendirme Matrisinin Oluşturulması |
Kurumsal Yönetim | Kurumsal Yönetim (Yönetim Kurulu, İcra Kurulu, Komiteler) Yapılanmasının Oluşturulması |
İnsan Kaynakları | Temel, Yönetsel ve Fonksiyonel Yetkinliklerin Belirlenmesi (Unvan Bazında)
Yetkinlik Bazlı Bireysel Performans Sisteminin Tasarımı Uzun Vadeli İnsan Kaynakları Organizasyonunun Tasarımı Stratejik İnsan Kaynakları Süreçlerinin Tasarımı Bireysel Performans Sistemi (KPI Bazlı) |
Marka Yönetimi | Marka Algı Anketi Oluşturulması
Marka Yönetimi Süreçlerinin Tasarımı Marka Stratejilerinin Belirlenmesi İç Paydaşlara Yönelik Marka Algı Anketi Sonuçlarının Analizi |
Ürün Portföy Yönetimi | Ürün Portföy Yönetimi Süreç Tasarımı |
Satış ve Operasyon Planlama | Satış ve Operasyon Planlama Süreci Tasarımı |
Üretim ve Envanter Planlama | Envanter Planlama Sürecinin Tasarımı
Envanter Planlama Süreçlerinin İlgili Görev Tanımlarına Eklenmesi Üretim Planlama Süreç Tasarımı Üretim Planlama Süreçlerinin İlgili Görev Tanımlarına Eklenmesi |